Tiedote junioreiden huoltajille 24.1.

Lauantaina (25.1.) ei ole juniori- eikä muutakaan jousiammuntaa. Halli on varattu ilma-asekilpailun käyttöön. Sunnuntaina (26.1.) klo 14 jatkamme ampumalla tammikuun divarikisan (60 nuolta). Etenkin pks-junnu-cupissa jo kilpailleet junnut ovat hyvin tervetulleita divarikisaan. Säännöt, kilpailun kulku ym. ovat samat. Nuorimmat voivat ampua halutessaan vain puolikkaan eli 30 nuolta.

Artemis toimii 100 % vapaaehtoisvoimin. Se tarkoittaa käytännössä mm. edullisia maksuja urheilijoille ja heidän huoltajilleen. Monet talkootyöt ovat sellaisia, että lasten ja nuorten on niihin hankalaa osallistua. Nyt olemme järjestämässä 1.3. kansallisia kilpailuja, johon tarvitaan teidän kaikkien työpanosta.

Artemiksen junnut ja heidän huoltajansa vastaavat Katja Pyykkösen koordinoimana kilpailupäivän kanttiinista. Kutsun mukaisesti kilpailupaikalla on käteismaksullinen kanttiini (kahvia, teetä, mehua, leipää ja pullaa). Tarjoilujen järjestämiseen, kahvinkeittoon, voileipien tekemiseen, tiskin taakse myymään jne. tarvitaan kaikkien työpanosta.

Ilmoittaudu mukaan suoraan Juusolle tai Katjalle tai kilpailun nettisivuilla www.artemishelsinki.com/ffaa60nsm/ olevien ohjeiden mukaisesti. Tavoitteena on saada kisaorganisaatio kaikkiin tehtäviin helmikuun alussa, jolloin jää riittävästi aikaa yksityiskohtaiseen suunnitteluun.

Tervetuloa mukaan tekemään yhteinen kilpailutapahtuma!

Jousiammuntaseura Artemis ry/Juuso Heikkilä, puh. 040 557 0667

PS: Kanttiinin tuottoja käytetään mm. 31.10.-1.11. Kisakeskuksen urheiluopistolla järjestettävän Artemiksen juniorileirin kuluihin. Laittakaa päivä kalenteriin.