Syystiedote juniorien huoltajille

Junioriharjoitukset Maunulan liikuntahallissa jatkuvat 7.9. alkaen jouluun saakka (pl. syyslomavapaa 19.10.) lauantaisin klo 11.45-13 (noin 11-vuotiaat ja nuoremmat) ja klo 13-14.30 (yli 11-vuotiaat). Ohjaajat hakevat ilman kausikorttia harjoittelevat kävijät hallin aulasta (vahtimestarin kopin läheisyydestä) klo 11.45 ja 13.

Ikärajat ovat ohjeellisia, juniorin keskittymiskykyyn ym. liittyvää omaa harkintaa saa käyttää. Huoltajien on oltava läsnä hallissa nuorempien juniorien harjoituksissa.

Harjoitusten ohjaajina toimivat Katja P., Topi V., Juuso H. ja Lauri M. Maksut ovat ennallaan eli 5 eur/kerta. Jokainen kävijä merkitsee nimensä vihkoon.

Lauantaivuoroihin otetaan säännöllisesti (, mutta ei joka viikko) uusia kokeilijoita. Ensimmäinen kerta on aina ilmainen. Käytännön syistä rajoitamme ensikertalaisten määrää lauantain harjoituksissa. Ekakertalaisten vanhempia pyydetään olemaan etukäteen yhteydessä Juusoon.

Artemiksessa lapsille ja nuorille polku jousiammunnan pariin on kolmiosainen:

1. Lauantaiharjoituksiin osallistuminen seuran tai omalla jousella
  2. Seuraan liittyminen, oman kausikortin ja oman jousen hankkiminen. Tällöin voi käydä harjoittelemassa myös muulloinkin kuin junioriharjoitusten aikaan eikä käteistä rahaa tarvita.
  3. Kilpailu- ja valmennusryhmätoimintaan (keskiviikkoisin) liittyminen. Tavoitteena harjoitella vähintään kaksi kertaa viikossa. Sisäisissä kisoissa (divari, sisä-cup, pks juniori-cup) opetetaan kilpailemiseen liittyvät perusasiat.

Matkapuhelimen käyttö on junioriharjoitusten aikana kielletty. Myös vanhempia pyydetään pitämään kännykät piilossa harjoitusten ajan.

Tapaamisiin Maunulassa!